Czy mogę uzyskać porady w doborze lamp?
Oczywiście, że tak! Skontaktuj się z nami.
Oświetlenie to nasza największa pasja
Oczywiście, że tak! Skontaktuj się z nami.
W większości przypadków produkty są dostępne od ręki lub w terminie do dwóch tygodni.
W przypadku dłuższych terminów realizacji, niezwłocznie po otrzymania zamówienia informujemy klienta o tym fakcie.
O dostępności i cenie kloszy oraz abażurów dowiecie się kontaktując z nami telefonicznie lub e-mailowo.
Jeśli wcześniej złożone zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub przez email i wybrane produkty dodamy do wcześniejszego zamówienia.
Można wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
Możemy zamienić płatność online na płatność przelewem.
Możemy również anulować zamówienie i możesz je złożyć jeszcze raz wybierając płatność online.
Oświetlenie wysyłamy firma kurierskimi: DPD, FEDEX, DHL, SCHENKER
W dniu wysyłki klient otrzymuje maila z nr listu przewozowego i linkiem do śledzenia przesyłki.
Po przekazaniu kurierowi, towar jest dostarczany najczęściej w następnym dniu roboczym, najpóźniej do 48h.
Przy przedpłacie na konto i płatności online – 18 zł
Przy wysyłce za pobraniem - 28 zł.
Zamówienie powyżej kwoty 300 zł- przesyłka GRATIS bez względu na wybraną formę płatności.
Lamp firmy Namat oraz lamp podłogowych pozostałych producentów nie wysyłamy za pobraniem.
Tylko datę, wystarczy dołączyć taką informację do zamówienia.
Firma kurierska informuje klienta przed dostarczeniem, jeśli nie ma Cię w domu dostawa
zostaje przesunięta na następny dzień.
Wysyłamy tylko w przypadku gdy klient przyśle po paczki swoją spedycję
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej (link do formularza reklamacji). Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie po otrzymaniu informacji w formie pisemnej oraz odbierane i wysyłane na nasz koszt.
Reklamacje ilościowe i uszkodzenia mechaniczne należy zgłosić niezwłocznie po ich stwierdzeniu, nie później jednak niż w terminie 3 dni od daty otrzymania przesyłki.
Informujemy, że źródła światła dołączane nieodpłatnie do opraw oświetleniowych nie podlegają reklamacji.
Proszę pilnie w obecności kuriera skontaktować się z nami telefonicznie dzwoniąc na numer
22-8379622 lub 22-8379607 udzielimy instrukcji postępowania.
Nasi pracownicy robią wszystko żeby proces reklamacji przebiegł szybko i sprawnie w jak najkrótszym terminie. Na rozwiązanie reklamacji przysługuje 30 dni.
Na każdy nasz produkt dajemy Państwu 2 lata gwarancji.
Nie dotyczy to żarówek dołączonych do lamp.
Można zwrócić lampy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej ( mailowo ) w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. (link do formularza zwrotu).
Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć dokument zakupu (jeśli nie zaginął) i dostarczyć na własny koszt na wskazany przez nasz adres, który wyślemy po otrzymaniu formularza zwrotu.
Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany produkt musi być kompletny.
Gwarantujemy zwrot wartości towaru i zwrot ewentualnych kosztów dostawy do Klienta.
Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe po otrzymaniu przesyłki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta.